Sunday, April 24, 2011



تو هستی تهداب ګزار زندګی، پدر

توهستی هست و بودم، پدر!

تو هستی تهداب آرامشم، پدر!

تو هستی آفتاب درخشانم، پدر!

تو هستی امید زندګانیم، پدر!

آنچه امروز هستم، همه از توست

همه احسانت در قلبم حک شده، پدر!

توهستی، بهترین دوست و رهنمای زندګی

تو هستی، سعادت زندګانیم، پدر!

تو برایم آموختی، چګونه شخص شوم

چګونه؟ بر خود و زندګی باور کنم ،پدر!

آن روز که سیلی محبت بر من می زدی

آن خمچه های تازه که برمن می افروختی،پدر!

آن همه را نمی دانستم که محبت است

ولی، امروز میدانم؛ آنچه بر من کردی، پدر!

میخواهم بګویم؛ خیلی سپاسګزارم

و خیلی دوستت دارم،پدر!

اګر تو نبودی، امروز من نمی بودم

تو هستی، تهداب ګزار زندګیم ،پدر!

من با ارزش های تو بزرګ شده ام

هرجا میروم عشقت را همیش حس میکنم،پدر!

هرجا میروم، میدانم؛ با منی و من را نګاه میکنی

خرد و دانشت رهبر راهم است ،پدر!

هرروز می ګزرد و من به تو افتخار میکنم

عشقت همیش در اعماق قلبم است و خواهد بود،پدر!

تو هستی ریشه ستاره خوشبختیم

تو هستی قهرمان زندګانی، پدر!

هیچګاه نمی توانم ستاره ام را فراموش کنم، پدر!

خیلی دوستت دارم پدر!پدر! پدر!

شاعر:محمد عظیم الفتی

1 comment:

  1. kheili ziba ke man ba padaram in sheir ra dadam dar gerya shod

    ReplyDelete